معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت احوال استان کرمانشاه از فراهم شدن تمهیدات لازم این اداره در راستای برگزاری انتخابات پیش‌رو خبر داد و گفت: برای شرکت در انتخابات ضرورتی برای تعویض شناسنامه‌ها و کارت ملی قدیمی نیست.
کد خبر: ۴۱۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین نظری از فراهم شدن تمهیدات لازم اداره‌کل ثبت احوال این استان در راستای برگزاری انتخابات پیش‌رو خبر داد و اظهار داشت: شناسنامه‌های دست نوشته و قدیمی تا پایان 96 اعتبار دارد و برای شرکت در انتخابات ضرورتی برای تعویض آن نیست.

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: افرادی که شناسنامه خود را گم کرده‌اند و یا شناسنامه آن‌ها قابل استفاده نیست تا فرصتی که برای انتخابات باقی مانده است برای تعویض شناسنامه مراجعه کنند.

وی ارایه اصل کارت ملی برای شرکت در انتخابات را الزامی ندانست و تصریح کرد: تنها همراه داشتن شماره ملی برای شرکت در انتخابات کافی است، لذا کسانی که کارت ملی ندارن دمی‌توانند تاییدیه شماره ملی خود را از اداره ثبت‌احوال بگیرند.

نظری با اشاره به اینکه متقاضیان کارت ملی هوشمند برای ثبت‌نام به سایت www.ncr.ir مراجعه کنند، ادامه داد: 25 دفاتر پیشخوان در سطح استان کرمانشاه و 15 دفتر در مرکز استان عملیات تعویض کارت‌ ملی و شناسنامه را برای شهروندان انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار